بی تابم آنچنان ک درختان برای باد...

ساعات دلتنگی...

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ق.ظ


اینجا ساعت لحظه های بی قراریَم را نشان میدهد..

لحظه های سرد و نمناکم را...

لحظه های سکوت بیرون و غوغای درون را...

اینجا ساعتم بر روی پلک های چشمانم کوک است...

چشمم بسته شود صدای ساعتم بلند میشود...

صدایی ناهنجار...

صدایی سوزناک...

گویی دلش آرامیدنم را نمیخواهد...

گویی دلش چشم های بی تشویشم را نمیخواهد...


اینجا ساعت ها با من کلنجار میرود دلم، تا تاب بیاورم صدای تیک تاک ساعتش را...


اینجا چشم های من بی تاب و دلم تاب دار است...

بازم تو ای دلم...


  • دخترک ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی