بی تابم آنچنان ک درختان برای باد...

کمکم کن...

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ق.ظ

چقدر امروز بدی رو گذروندم و‌ ب خودم‌ امیدواری دادم واسه داشتن امشب خووب...

ولی الان امشبشه و هیچ خبری نیست از خووب بودنش برام...

شاید بشه گفت خیلی بیشترترشم دلم گرفت،،، خیلییی...

دارم صدای هق هق دلمو میشنوم،،، صدای هق هق گریه های بیصداشو...

دارم حسش میکنم تنهاییمو...


خداجون نذار غصه بخوره دلم،،، هواشو داشته باش...


نه ک‌ بخوام چیزی رو ک تو نمیخوای برام،، نه...

میخواام چیزی رو ک تو میخواای برام،،، آرووووم‌ بودن رو...


دست خودم نیست غصه خوردنم،، ب قول دوستم آدم تا ی حدی ظرفیت داره،،، از ی جایی ب بعد لبریزز میشه...


من رسیدم ب اونجا؛


ولی...


ولی بازم امید دارم ب داشتن فردایی خوب... 


خودت کمکم کن واسه سرکوب بی قراریام...

  • دخترک ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی